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Big Day South: Art Gallery Open

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Crazy Multiply X Exotic Beasts

....코끼리민..Min The Elephant....

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코끼리민은 부산에서 활동하는 일러스트레이터 입니다. 코끼리민은 동물, 특히 코끼리와 기묘하고 이상한 것들을 사랑합니다.

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Min the Elephant is an illustrator based in Busan, South Korea. She deeply loves animals, especially elephants, as her name, Min the Elephant, suggests. Her work mainly focuses on mysterious and weird things.

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....팀 스피어스..Tim Speirs....

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팀 스피어스는 플로리다의 링링 아트 디자인 대학에서 일러스트레이션을 전공했으며, 에디토리얼, 특히 정치와 관련된 에디토리얼에 관심이 많습니다. 팀은 2013년 한국으로 이주하여 영어를 가르치고 있으며, 일러스트레이터로서도 활발히 활동하고 있습니다. 여행, 등산, 가죽제품 작업을 즐기며, 커피와 정크푸드를 많이 먹고, 미국의 정치와 관련하여 생각할 때에는 우울해 진다고 합니다.

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Tim Speirs graduated from Ringling College of Art and Design in Sarasota, Florida in 2012 with a B.F.A. in illustration. His interests in illustration are focused mostly on editorials, particularly political editorials. He moved to South Korea in 2013 to teach English and continue growing as an illustrator. One of those two things actually happened. His hobbies include traveling, hiking, leather working, feeling depressed by the current state of U.S. politics, drinking way too much coffee, eating junk food and procrastinating.

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Kordi Schild

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우리는 종종 현실을 정확하게 표현하고자 할 때 우리가 느끼는 감각이 보편적이라고 생각하여 감각을 신뢰합니다. 그러나, 정서적 그리고 문화적 필터가 있기에 감각 자극에 대한 우리의 해석은 규제될 수 밖에 없고, 따라서 우리는 모두 공유되는 현실에 대하여 각각 고유한 지각을 갖게 됩니다. 결과적으로, 저는 제가 가진 인식과 다른 사람들이 가진 인식의 차이점 뿐만 아니라 현실에 대한 저의 인식에 대해 지속적으로 질문하게 됩니다. 이에 대응하여, 제 작품은 자신과 다른 사람들 사이의 분열을 이어주는 수단으로서의 공감을 주요 주제로 다루고 있습니다.

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Often we trust our senses to provide an accurate representation of reality, assuming our sensory-language is universal. However, emotional and cultural filters regulate our interpretation of sensory stimuli. This leaves us each with our own unique perception of a shared reality. As a result I continuously question my concept of reality as well as the differences that must exist between my perception and those of my peers. I view empathy as a means of bridging the subsequent divide between myself and others. In response, my work explores methods of fostering empathy, either by orchestrating a specific visceral experience for my viewers to share or by presenting a visual representation of my warped perceptions and asking viewers to empathize with me. In this way, I use my studio practice as a means of establishing deeper connections with those around me.

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Tina Laskowski

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티나는 2017년 4월부터 크레이지 멀티플라이의 멤버로 활동해왔습니다. 티나는 주로 판화 작업을 하며, 때때로 유화 작업도 합니다. 현재 다양한 판화 테크닉과 스타일을 탐구 중입니다.

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A Crazy Multiply member since April 2017. Primarily works in printmaking and occasionally oil painting. Currently exploring different printmaking techniques and styles.

Artist Statement
My work is exploring ideas of place and space and how one creates placemaking through this. I am interested in how ideas about place reflect who we are and what we identify with. I’m trying to explore and understand more philosophical ideas of how space and place are created. Living in multiple places through life has changed my view of the world and how I experience it, and sometimes just left me even more lost and confused with my identity and where I physically see myself in the world. Through learning more about how these ideas shape us and give us a physical place in the world, I hope to find more answers and create a sense of place in something always in flux.

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Kaleena Carter

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칼리나는 2015년부터 크레이지 멀티플라이의 멤버로 활동해왔습니다. 칼리나는 주로 유화작업을 하지만, 수채화를 사용하여 독특한 실험을 하기도 하며, 최근에는 실크 스크린 작업도 하고 있습니다.

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Crazy Multiply member since September 2015. Primarily works in oils. Experiments with watercolor on unique services and most recently, screen printing.

Artist statement
Recent works intersect my ackground in mathematics with my artistic expression. I am exploring the idea of the tessellations, patterns, and repetition in urban environments through the lens of urban spaces found in Seoul, South Korea. The paintings/creations differ from conventional cityscapes that capture the hustle and bustle characteristic of any densely populated metropolis, but rather blur the distinction between cityscape and subject-focused still life. These works are intimate portrayals of often overlooked urban spaces, at once intimate, yet universal. The underlying themes (from these spaces) emphasized through repetitions, patterns, and tessellations, are relationships, comfort, growth, protection, continuation, dependence, interdependence and ultimately, life.

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Gigi Arredondo

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지지는 2017년 1월부터 크레이지 멀티플라이의 멤버로 활동해왔습니다. 지지는 주로 아크릴과 수채화를 사용하여 작업하며, 현재 일러스트션을 탐구중입니다.

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Crazy Multiply member since January 2017. Mainly works in acrylic and watercolor. Currently experimenting with illustration as well.

Artist Statement
My work is a reflection of my wants and desires Dreams and fears. I paint, as a way to expel negativity and darkness, as well as, manifest positivity. I long for the mountains and the forests, and the stars. These images are ever-present in much of my work. I want so much to be in a place that brings me peace and joy, mentally, as well as, physically. In turn, my paintings are a way push myself to keep striving for this.

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Mini Print

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Mini Print는 서울에 있는 독립 출판/인쇄소 입니다. Zine 출판과 스크린 인쇄를 통해 예술가, 작가, 시인, 사진가에게 플랫폼을 제공하기 위해 노력하고 있습니다.

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Alternative zine publishing and silkscreen printing press in Seoul. We strive to give a platform to artists, writers, poets, and photographers who work in within the medium of print.

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Interactive Art

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플렉시 글라스 초상화

두 사람이 마주 봅니다. 한 사람이 얼굴 앞 쪽으로 플렉시 글라스를 듭니다. 다른 한 사람은 플렉시 글라스 위에 보이는 것을 그립니다. 독특하면서도 친밀한 초상화를 만들어내는 동안 서로의 눈을 바라봅니다. 플렉시 글라스를 종이 위에 올려놓고 사진을 찍습니다. 그리고 다음 사람을 위해 플렉시 글라스를 닦습니다. 인스타그램에서 해시태그 #bigdaysouth 를 사용하여 사진을 올립니다.

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Plexi-glass portraits

One person holds the plexiglass in front of their face
The other draws what they see, maintaining eye contact throughout to create a unique, intimate portraiture experience. Put the plexiglass down on the paper and take a photo. Then wipe it off for the next person to use. Use the hashtag #bigdaysouth and post it to Instagram. 

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 Plexi-glass portraits

Plexi-glass portraits

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Exquisite corpse

“Exquisite corpse(정교한 시체)”는 오래된 초현실주의 그리기 기법이다. 두 명 내지 더 많은 사람들이 참여하여 순차적으로 그림을 그리는 것이다. 이전 그림과 선이 연결되어 각 부분이 만들어 진다. 참여작가는 이전그림의 전체모습을 볼 수 없기 때문에 새로우면서 기이한 작품이 창조된다. “Exquisite corpse(정교한 시체)”는 항상 실험적이며, 대체로 성공을 거둔다.

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Exquisite corpse

Exquisite corpse is an old Surrealist drawing game. It involves two or more people drawing images in a sequence. Each piece is created using connecting lines from the previous drawing. Because the artist cannot see the entire previous drawing, a new, bizarre piece of work is created. Exquisite corpse is always experimental, and often successful.

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String Thing


Art Gallery Open

Address: 부산 금정구 장전로 38

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Earlier Event: March 24
Amplify 3 (Seoul)
Later Event: April 28
Big Day South: Someday 1